公開日 2025年05月13日
続報(2025年5月13日16:30時点):
本学OPACへのアクセスが復旧しました。ご迷惑をおかけいたしました。
Update (as of May 13, 2025, 16:30 PM):
Access to our university's OPAC system has now been restored. We apologize for any inconvenience caused.
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現在、OPACへのアクセスと検索機能において不具合が発生しており、ご利用が困難な状況となっております。
これに伴い、MyOPACへのログイン後の各種操作につきましても、正常にご利用いただけない場合がございます。
現在、原因の調査を進めておりますが、復旧までにお時間を要する可能性がございます。
利用者の皆様にはご不便をおかけしておりますことを深くお詫び申し上げます。
状況が改善いたしましたら、改めて本ページでお知らせします。
Currently, we are experiencing technical difficulties with accessing and searching the OPAC system, making it difficult for users to utilize these services.
As a result, various operations within MyOPAC after logging in may also be unavailable or may not function as expected.
We are currently investigating the cause of the issue; however, please be advised that it may take some time to fully resolve.
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause our users.
An update will be posted on this page as soon as the situation is resolved.
<お問い合わせ> Contacts
本館:情報サービスグループ Main Library in Matsue
0852-32-6086(内線2740) sabisu[a]lib.shimane-u.ac.jp
医学図書館:医学情報グループ Medical Library in Izumo
0853-20-2094(内線2094) m-library[a]lib.shimane-u.ac.jp
(メールは[a]を@に変えてください) Please change [a] to @ when sending email.